7 Ocak 2014 Salı

Herşey Yiyerek Zayıflama Yöntemi !

Kevın Federline’dan olaylı bir şekilde boşandığı dönemde çok kilo alan ve yıllardır fazla kilolarıyla başı dertte olan dünyaca ünlü şarkıcı Britney Spears, bu yaza formda girecek gibi gözüküyor.
Fazla kilolarından sağlıklı bir şekilde kurtulmak için aylardır düzenli olarak spor ve diyet yapan güzel şarkıcı,
son zamanlarda fit görüntüsüyle dikkat çekiyor. Haftada 2 gün 90 dakika yoga yapan ve antrenörü Tony Martinez’in kontrolünde haftada 3 kez kardiyo çalışan 31 yaşındaki Spears, beslenmesine de çok dikkat ettiğini söylüyor.
Abartmamaya özen gösteriyorum
Kahvaltı ve öğle yemeklerime çekidüzen verdim. Bol sıvı tüketmeye özen gösteriyorum. Akşam yemeğinde genellikle biraz sebze ile tavuk veya balık yiyorum. Diyet yapmak benim için zor, çünkü çocuklarıma yemek yapmayı seviyorum. En çok sevdiğim yiyecekler spagetti, brownie ve çikolatalı kurabiye. Hepsinden yiyorum ama çok yememeye özen gösteriyorum, yoksa bir oturuşta kâseler dolusu hamur tüketebilirim dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder